Visos prekės Lietuvos teritorijoje pristatomos už 1.99 Eur.

Dažni klausimai

Kada išsiųsite mano užsakymą, jei jį pateiksiu dabar?

 Užsakymus paruošiame ir išsiunčiame tiekėjams tą pačią dieną.

Ar, pateikus el. paštą, vėliau mane atakuosite reklama?

 Kategoriškai Ne! Nurodytu El. paštu gausite tik su pateiktu užsakymu susijusią informaciją.

Kur galima įsigyti prekių?

 Šiuo metu visas prekes rasite Langta.lt kataloge internete. Kodėl? Parduotuvėse tie patys produktai kainuotų tikrai brangiau dėl papildomų kaštų ( atlyginimas, patalpų nuoma ir t.t.)

Ką daryti, jei užsakiau ne tą prekę, įvedžiau neteisingą adresą, neteisingą prekių kiekį, noriu atšaukti užsakymą?

 Jei užsakyme įsivėlė bet kokia klaida, kuo skubiau, iki kol užsakymo neišsiuntėme, susisiekite su mumis ir viską sutvarkysim. Užsakymus galima keisti, atšaukti per 12 val. nuo apmokėjimo.

Ar reikės mokėti muito mokestį prekėms atvykus?

Ne. Muito mokesčius sumokame mes.

Ar grąžinate pinigus už siuntą kuri yra importuojama, bet pristatymas užtruko?

 Jeigu Jūsų prekė importuojama ir Jūs atsisakote laukti savo siuntos, kuri užtruko, pinigų grąžinti negalime, kol prekė keliauja Jūsų adresu. Tik gavę prekę iš Jūsų, grąžinsime pinigus. 

Kaip grąžinti prekę?

 Jūs galite grąžinti kokybišką prekę per 14 dienų nuo pristatymo dienos. Galime paprašyti atsiųsti grąžinamos prekės nuotraukų. Užpildysite grąžinimo aktą, el. paštu gausite adresą, kuriuo reikės išsiųsti grąžintinas prekes. Galite grąžinti vieną ar kelias prekes iš savo užsakymo. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje. Prekė turi būti nenaudota. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. 

Per kiek dienų grąžinami pinigai nuo prekės gavimo dienos?

 Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų, skaičiuojamų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos. Dažniausiai grąžiname pinigus tą pačią dieną, gavę prekę iš Jūsų.

Kokia pristatymo kaina?

 Pristatymas mūsų el. parduotuvėje Langta yra registruotas (Priskiriamas siuntos sekimo numeris) kaina visoje Lietuvoje 1.99 Eur.

Kodėl nematau prekės sekimo informacijos?

 Sekimo numeris atnaujinamas per keletą dienų nuo užsakymo pateikimo. Taip pat priklauso, iš kurios vietos prekės bus išsiųstos, nes turime keletą tiekėjų skirtingose šalyse.

Kaip sekti prekę?

 Mes informuosime apie prekės sekimą elektroniniu paštu arba sms žinute.

Kodėl kartais prekės nepristatomos į namus, o gaunamos į pašto skyrių?

 Mes prekes užsakome, bet nepristatome. Reikėtų klausti pašto. Daugiau informacijos turėtumėte gauti iš Jus aptarnaujančio pašto atstovo, kodėl nebuvo pristatyta į namus, o reikėjo atsiimti pašto skyriuje, paštomate.

Kas nutiks, jei laiku neatsiimsiu siuntos ?

Laiku neatsiėmus siuntos, ji grąžinama siuntėjui (tiekėjui). Tokiu atveju į mus kreiptis negalėsite. Įprastai siuntos pašte saugomos vieną kalendorinį mėnesį, paštomate iki 7 kalendorinių dienų. Už laiku neatsiimtas siuntas pinigų negrąžiname.

Koks yra pristatymo laikas?

Užsakymus paruošiame ir išsiunčiame tiekėjams tą pačią dieną. Kiekviena siunta yra registruota (priskiriamas siuntos sekimo numeris). Visos prekės Lietuvos teritorijoje pristatomos už 1.99 Eur.  

 Dėl didelės paklausos prekės iš sandėlio greitai išparduodamos. Pristatymas nuo 2 iki 20 d.d. (Priklauso nuo to, ar prekė yra Lietuvos sandėlyje) Šie terminai yra preliminarūs. Siuntos iškart adresuojamos vartotojų vardu. Užsakymus galima keisti, atšaukti per 12 val. nuo apmokėjimo. Informuojame klientus tik tuomet, kai prekių nėra nei viename tiekėjų sandėlyje. Mes prekių nepristatome. Prekes į terminalus, pašto skyrius, paštomatus, pristato paštas ir tarptautiniai kurjeriai. 

 Jūsų prekės iš gamintojo gabenamos per šiuos paštus (čia pateikta ir Informacija apie vėlavimus)

DHL (Vokietijos tarptautinių siuntų, kurjerių paslaugų ir transportavimo įmonė) https://www.dhl.de/coronavirus-en

Posti Group - Suomijos įmonių grupė. Siuntų ir logistikos paslaugos.

Itella Logistics – žemės, jūros ir oro keliais gabenami kroviniai, ekspedijavimas, pervežimas, pristatymas ir saugojimas. 

PostNL (Olandijos paštas) https://www.postnl.nl/en/customer-service/delivery-status/international-service-alerts/

Singapore Post (Singapūro paštas) https://www.singpost.com/covid-19-updates/international-post-parcel-services-updates

 Omniva ir Post11-  tarptautinė pašto ir logistikos įmonių grupė

 Latvijas Pasts (Latvijos paštas)
Pagrindinė pašto paslaugų teikėja Latvijoje, įsikūrusi Rygoje, teikianti ir tarptautines paslaugas. 

Kaip įsigyti prekę?

 Pasirinkite prekę ir spauskite mygtuką "Į krepšelį", tuomet spauskite ant mygtuko "Pirkti dabar", įveskite savo teisingus pristatymo duomenis. Paspaudus ir pasirinkus mėlyname fone esantį užrašą „užbaigti užsakymą“, sistema nukreips į atsiskaitymo puslapį. Iš esančio sąrašo pasirinksit jums patogiausią atsiskaitymo būdą.