Dažni klausimai
Kada išsiųsite mano užsakymą, jei jį pateiksiu dabar?
Užsakymus paruošiame ir išsiunčiame tiekėjams tą pačią dieną.
Ar, pateikus el. paštą, vėliau mane atakuosite reklama?
Kategoriškai Ne! Nurodytu El. paštu gausite tik su pateiktu užsakymu susijusią informaciją.
Kur galima įsigyti prekių?
Šiuo metu visas prekes rasite Langta.lt kataloge internete. Kodėl? Parduotuvėse tie patys produktai kainuotų tikrai brangiau dėl papildomų kaštų ( atlyginimas, patalpų nuoma ir t.t.)
Ar išrašoma sąskaita faktūra?
Taip išrašome sąskaitą faktūrą.
Kaip grąžinti prekę?
Jeigu norite grąžinti kokybišką prekę, turite per 14 dienų nuo grąžintinos prekės gavimo dienos pranešti apie tai Langta.lt, nurodant savo užsakymo numerį ir išsiųsti prekę per 14 dienų nuo pranešimo.
Galime paprašyti atsiųsti grąžinamos prekės nuotraukų. Užpildysite grąžinimo aktą, el. paštu gausite adresą, kuriuo reikės išsiųsti grąžintinas prekes. Grąžinant prekę Jums tenka visos su jų grąžinimu susijusios transportavimo išlaidos.
Galite grąžinti vieną ar kelias prekes iš savo užsakymo. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje. Prekė turi būti nenaudota. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos.
Norėdami grąžinti kokybišką prekę, turite ją tinkamos būklės pristatyti pardavėjui. Grąžinus prekes, kurių pažeista prekinė išvaizda ar su prekėmis atlikta daugiau, nei buvo būtina, siekiant nustatyti jų pobūdį, savybes ir veikimą, vartotojas atsako už tuo pagrindu kilusį prekių vertės sumažėjimą. Jeigu Jūs per klaidą gavote ne tą prekę, kurią užsakėte, tokios prekės grąžinimą apmokės pardavėjas.
Per kiek dienų grąžinami pinigai nuo prekės gavimo dienos?
Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų, skaičiuojamų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos. Dažniausiai grąžiname pinigus tą pačią dieną, gavę prekę iš Jūsų.
Kokia pristatymo kaina?
Pristatymas mūsų el. parduotuvėje Langta yra registruotas (Priskiriamas siuntos sekimo numeris) kaina visoje Lietuvoje 2.49 Eur.
Kas pristato siuntas?
Tiesiai iš gamintojo sandėlių Europoje pristato Itella arba DPD kurjeriai. Prekes, kurias turime Lietuvoje, pristato Lietuvos paštas.
Kodėl nematau prekės sekimo informacijos?
Sekimo numeris atnaujinamas per keletą dienų nuo užsakymo pateikimo. Taip pat priklauso, iš kurios vietos prekės bus išsiųstos, nes turime keletą tiekėjų skirtingose šalyse.
Kaip sekti prekę?
Mes informuosime apie prekės sekimą elektroniniu paštu arba sms žinute.
Kodėl prekės nepristatomos į namus, o gaunamos į pašto skyrių?
Mes prekes užsakome, bet nepristatome. Reikėtų klausti pašto. Daugiau informacijos turėtumėte gauti iš Jus aptarnaujančio pašto atstovo, kodėl nebuvo pristatyta į namus, o reikėjo atsiimti pašto skyriuje, paštomate. Dažniausiai kurjeris pristato į artimiausią paštomatą pagal nurodytą adresą.
Kas nutiks, jei laiku neatsiimsiu siuntos ?
Laiku neatsiėmus siuntos, ji grąžinama siuntėjui (tiekėjui). Tokiu atveju į mus kreiptis negalėsite. Įprastai siuntos pašte saugomos vieną kalendorinį mėnesį, paštomate iki 7 kalendorinių dienų.
Koks yra pristatymo laikas?
Dėl didelės paklausos prekės iš sandėlio greitai išparduodamos. Pristatymas nuo 2 iki 15 d.d. (Priklauso nuo to, ar prekė yra Lietuvos sandėlyje) Šie terminai yra preliminarūs. Informuojame klientus tik tuomet, kai prekių nėra nei viename tiekėjų sandėlyje. Kaip pristatyti siuntą pasirenka kurjeriai. Prekes į terminalus, pašto skyrius, paštomatus pristato paštas ir tarptautiniai kurjeriai.
Ar reikės mokėti muito mokestį prekėms atvykus?
Ne. Muito mokesčius sumokame mes.
Kaip įsigyti prekę?
Pasirinkite prekę ir spauskite mygtuką "Į krepšelį", tuomet spauskite ant mygtuko "Pirkti dabar", įveskite savo teisingus pristatymo duomenis. Paspaudus ir pasirinkus mėlyname fone esantį užrašą „užbaigti užsakymą“, sistema nukreips į atsiskaitymo puslapį. Iš esančio sąrašo pasirinksit jums patogiausią atsiskaitymo būdą.